ממחזרים וזוכים • מבצע 'ילד זוכה עיר זוכה' לקראת סיום

יוסי אשר 1 Comment on ממחזרים וזוכים • מבצע 'ילד זוכה עיר זוכה' לקראת סיום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהלך הקיץ הגדול של תאגיד המיחזור אל"ה מתקרב לסיומו. הפעילות הגדולה שליוותה את כל ימי החופש הגדול ובין הזמנים חידדה את המחויבות 'ה'ירוקה' של כל אחד ואחד וגרמה ל'כלובים' המפורסמים של תאגיד המיחזור אל"ה להתמלא בבקבוקי פלסטיק ריקים של ליטר וחצי.

הפעילות שיועדה לילדי המגזר החרדי, קבלה גיבוי מלא מראשי הערים החרדיות שליוו את המהלך ועודדו אותו.

בהסתמך על דבריו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א חבר מועצת גדולי התורה, שאמר לראשי אל"ה כי "מאחר ויש מערך מסודר למיחזור בקבוקי פלסטיק ריקים המאפשר ליצור מהם מוצרים שימושיים רבים ומגוונים, על כן אין לזרוק בקבוקי פלסטיק ריקים לפח וראוי להשליכם למיחזורית", נכנסו ראשי הערים לעובי הקורה ונרתמו למען הצלחת המהלך.

לדבריהם, "איננו מעודדים שימוש מיותר בפלסטיק. אבל מי שרוכש בקבוקים, ראוי שיעשה בהם שימוש נבון ששומר איכות הסביבה והניקיון שחשובים כל כך לכולנו".

במסגרת המהלך נערכו הגרלות בקרב תושבי העיר הממחזרים שזכו באופניים יקרות ובספרים.

לכשתסתיים החופשה הגדולה יבדקו בתאגיד המיחזור איזו עיר הובילה בכמות המיחזור באופן יחסי לתקופה שקדמה לפעילות ובממוצע מול תושבי העיר. העיר שתוביל תזכה בפרס מרשים – פעילות מיוחדת לילדי העיר בחול המועד סוכות, מתנת תאגיד המיחזור.

בתאגיד המיחזור אל"ה אומרים כי אמנם המבצע יסתיים בסוף החופש הגדול, אבל ברור לנו שהמהלך החינוכי נחקק, והמודעות למיחזור תלווה את ילדי העיר בכל אורך השנה.



1 תגובות

מיין תגובות